mandag 6. august 2012

GLOW


Ute herjer uværet Frida, 
tvn er nede,
 men internett virker.
Iallefall foreløpig...

Makan til uvær! 


Får spe på med litt feel good bilder, 
så kan en iallefall tenke på no annet enn torden og regn! 







Ruslet meg en tur i Drammen før helga. 
Sjekke ut en ny nips butikk 
ååå så mye dill de hadde!

Litt av hvert ble med hjem i nettet.
Blant annet den rosa mega light sticken. 
Har en stund ønsket meg HAY sin, 
men den har vel ikke akuratt stått øverst på prioriterings lista.
Men når jeg så prisen på TIGER, 150,-
 så kunne jeg bare ikke la vær.

Foreløpig står den lent pent opp etter veggen,
men hvem vet kanskje lufter jeg den...


1 kommentar:

  1. Man kan da ikke annet enn å digge Tiger. Ble så glad når det åpnet her i Drammen :)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord