torsdag 17. mai 2012

Norge i rødt, hvit og blått

Dagen startet med perfekt sol, masse folk og tog.
Til og med min bedre halvdel gikk med på å menge seg med folket.
Kunne ikke blitt bedre!

Senere var bordet dekket for gjester.
Kongen kom ikke, men flott var det alikevel!
Som duk har jeg kjøpt metervare på stoff og stil, 
Norges bånd fra Europris. 

Lys skaper så fin stemning!


Serviett ringene forelsket jeg meg i på messe,
liker så godt fletten og skinnet. 
Det skaper en fin kontrast til tøyet.
Fra Artwood. 
Lin serviettene er fra Inhouse. 

Ringebu sølv og loppis servise. 
Salig mix,
akuratt sånn jeg liker det.


Gratulere med dagen folkens,
Håper deres feiring har vært flott!


Klem 

Mona


1 kommentar:

  1. Så fint dekket bord, jeg liker også å mikse gammelt og nytt:)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord