tirsdag 22. november 2011


Merci  
part I

Etter å ha kjørt rundt i taxi med en lapp med adressen
 og sommerfugler i maven var vi endelig fremme. 
Kjæresten, dattern og jeg gikk ut av bilen og stod utenfor.
Vi kikket på hverandre og smilte jeg prøvde og holde maska.
Hadde jeg dratt de med hele denne veien for en cafe? 

nei, heldigvis ikke. 
Til venstre for cafen var det et smug inn til en bakgård.
Der stod det haugevis med hvite trær og en liten søt mini.
Merci-her var det!

Inne møtte et luftig lokale med interiør i første og mesanin i andre med møbler og fristende utstillinger.
Her er en smakebit
Bon appetit!














En strålende dag ønsker jeg deg! 


1 kommentar:

  1. Magisk og innmari digg! Skulle gjerne hatt absoltt alt jeg!

    MERCI for at du deler <3

    ...jeg liker at dette bare er "part 1" ; )


    God onsdag <3 Klem fra Silje.

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord