fredag 6. mai 2011

Dilla på Retro villa

Her om dagen mottok jeg en etterlengtet pakke fra Retro villa.
Ååå så mange herlige tapeter de har!

Nå snakker vi orden i PSP spilla til typen, 
tenkte jeg skulle dele dem opp i sjangere..hihi 
Dette må han bli fornøyd med, 
eller blir han snurt for at jeg har rappe "settekassene" hans ? 

 Et resultat av å sitte i sofaen og 
stirre på den rotete hylla rett fremfor meg... 

Da jeg mottok pakken var den pakket inn i gråpapir.
I ekstase reiv jeg av papiret.
 da dukket det opp noe fint innpakket med
sort silkepapir og dette skjønne pakke båndet!
inni lå disse

Jeg har store planer for den gule!

Den blå ser du jeg har testa ut på toppen av innlegget.

God helg!

2 kommentarer:

  1. Den første tapeten der!!! Woooow!!!
    Si ifra om du vil bytte en halv meter med en retrovilla tapet jeg har!!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord