søndag 13. mars 2011


Skattejakt!

I går var Frk.Eplegrøt barna og jeg på skatte jakt i Øvre Eiker. 
Det var morro! 
Vi fant så mye spennende.
Check it out

Kul bøtte, passe rusten! 
Jeg skal ha blomster i den.

Tøff Brødskjærer,
praktisk for oss som ikke kan skjære rette skiver. 


Norges glass i bøtter og spann!  
Her vist med hunde snakcs. 
Lot være og ta på lokket så var det enkelt og komme til.

Favoritten!
Denne kostet 50,-
Ekstase 
Planen er å skru på hjul, så den blir litt høyere og er enklere og flytte om nødvendig.

Fin ramme, passer inn med Brokade elementene jeg har rundt omkring.
Hvem skal få æren og bli plassert inne i denne tro? 

Disse lampene kjøpte jeg to av, vet ikke helt hvor jeg skal ha de ennå. 
men fine var de...


Ønsker alle en god søndag 
nå skal jeg lage en stor frokost, 
så ut på tur! 

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle vennlige ord